reklama

Mäknem

Asi starnem alebo čo. A možno je to spôsobené pocitom pokoja ktorý mám. Mám pocit, že všetko je tak ako má byť a tak je to dobre. Som spokojná s aktuálnym stavom.....Ale začala som pokukávať po bábätkách.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Minule som pri platení v obchode ukazovala sestre bábätko. Bolo také malé, spokojne si ležalo a vyvaľovalo na mňa modré okále. Kopalo nožičkami a v modro-bielych pásikavých dupačkách vyzeralo ako malý námorník. Štuchla som do sestry a hovorím „jééé, pozri aké zlaté bábo. Akú má malú hlavu" Ona na mňa "znechutene" pozrela a poznamenala „mäkneš"

Dnes som si cez obedovú pauzu odbehla do obchodu, kúpiť čokoládu na ukľudnenie (minimálne 70% - tá upokojuje už keď na ňu pozriem). Nakúpim plnú náruč potravín, postavím sa do radu, predo mnou stojí mamička a na rukách drží bábo. Také bolo, no však aké môže byť bábo, malé, milučké a voňavučké. Vyvaľovalo na mňa okále a voňalo, tak krásne bábätkovsky. Až som mala chuť sa mu prihovoriť. Namiesto toho som si povedala „mäknem"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A prečo "mäknem"?

Pretože neznášam keď príde kolegyňa ukázať svojho potomka a všetky ženy v kancelárii zrazu začnú šušlať, poťahovať dieťa za všetky končatiny, štípať do líčka, a „štekliť" na brušku.

Pretože som vždy s odporom pozerala na uslintané deti rozvaľujúce sa v kočíku.

Pretože ak počujem plakať dieťa v mojej blízkosti polohlasne žiadam aby už bolo ticho - „zavrite tomu ústa"

Pretože som vždy hovorila že nie je problém dieťa "zarobiť"no neviem si predstaviť priviesť ho na svet a hlavne potom sa o neho starať.

Proste som (alebo bola som?) "antibábätkovský typ"

A teraz by som sa tomu bábätku prihovárala (ale nešušlala!), vykrúcala mu pršteky, sedela s ním na deke a vysvetlovala by som „to je kačička vidíš, kač-.kač-kač...) a keď sa nadýchnem cítim vôňu toho bábätka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nuž čo, asi naozaj mäknem.....alebo žeby to bolo vekom?

Zuzana Vetráková

Zuzana Vetráková

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

..lev... Zoznam autorových rubrík:  Moje dievčatá - teriérkyFotografie len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu