reklama

Šteniatkovské

krátky (foto)príbeh pre potešenie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

v hlavnej úlohe: Chelsea, Eddie a Cindy

Obrázok blogu

"fotia ma, musím sa tváriť vážne" "ukáž čo to máš za vecičku?"

Obrázok blogu

súrodenecký súboj

Obrázok blogu

"sestrička naňhooooo"

Obrázok blogu

kto je kto?

Obrázok blogu

boj! sumo začína

Obrázok blogu

"tak toto si prehnal braček!"

Obrázok blogu

"teraz si ma fakt naštval! zožeriem ťa!"

Obrázok blogu

"soráč sestrička, nechcel som." "vrrrrrrr"

Obrázok blogu

"zaujimavý súboj. škoda že som nebola podať na víťaza..."

Obrázok blogu

ja nič, ja muzikant

Obrázok blogu

"necvakaj tu toľko, lebo ti rozhodím sandál!"

Obrázok blogu

Po takej hre si treba oddýchnuť

Obrázok blogu

"vieš čo sestrička, mne už sa chce veľmi spať" "tak spi"

Obrázok blogu

"tak dobrú" "brú, brú"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

"padavky, nič nevydržia"

Obrázok blogu

chrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Obrázok blogu

"uaaaaaa, zase tu je s tým foťákom"

Obrázok blogu

"ja to vybavím. Hej čo tu zase chceš?"

Obrázok blogu

"pozri aké mám zubiská, tak dávaj bacha!"

Obrázok blogu

"rozumela si? hmmmmm?"

Obrázok blogu

Zuzana Vetráková

Zuzana Vetráková

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

..lev... Zoznam autorových rubrík:  Moje dievčatá - teriérkyFotografie len takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu